Avatar billede Michael_Sorensen Juniormester
05. august 2013 - 19:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udvikling asp.net på Windows 8 HOME

Hejsa.

Første indlæg på eksperten - tag venligst godt i mod mig :)

Vil til at lave et par ASP.NET websider med Visual Web Developer (Visual Studio 2012 Express) på min splinternye Windows 8 HOME edition maskine.

Nu falder tanken mig ind, at jeg mindes det ikke kan lade sig gøre, at køre asp.net sider i test-mode på HOME udgaver af Windows. Noget med, at der ikke ligger en intern server (IIS) eller sådan noget.

Er denne tanke helt skudt ved siden af, eller kan det lade sig gøre?

På forhånd mange tak for et velment spark i den rigtige retning.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. august 2013 - 20:07 #1
VS 2012 Express Web Dev kommer saa vidt jeg ved med IIS Express og IIS Express kan (ifoelge MS folk) installeres paa Windows Home.
Avatar billede Michael_Sorensen Juniormester
20. august 2013 - 01:41 #2
Hejsa. Du har ret. Det et vist nyt i forhold til da jeg for 6-7 år soden legede med det sidst.

Vil du lave et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. august 2013 - 04:06 #3
svar