Avatar billede Barin998 Novice
07. august 2013 - 11:42 Der er 7 kommentarer

Frontpage 2003 - Tabeller

Hvordan laver man en fornuftig tabel i Frontpage 2003?

Hver gang jeg foretager en rettelse, ændres cellehøjden i hele tabellen - ofte til nogle LATTERLIGT HØJE tabelrækker...

Kan man ikke låse højden eller i det mindste gøre sådan, at højden ikke ændres?

Jeg har også bemærket, at der ikke bliver ændret til den samme rækkehøjde overalt. Der kan f.eks. laves en lille fast ændring pr. række, således at rækkerne bliver højere og højere nedefter.
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. august 2013 - 11:57 #1
Det lyder meget roddet ... hehe. Ligger det online så vi kan se det?
Avatar billede Barin998 Novice
07. august 2013 - 12:02 #2
Hmmm... Det er noget, som jeg har overtaget, så det er ikke fremme endnu. Kommer det forhåbentlig heller ikke.

Tror jeg mere eller mindre vil tage konsekvensen af det og mere eller mindre begynde forfra...
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. august 2013 - 12:06 #3
Hvad har du i de tabeller?
Avatar billede Barin998 Novice
07. august 2013 - 12:12 #4
Lektionsplaner... Så der er en række for hver uge - og så gældende for et skoleår, så det er vel en 47-48 uger/rækker... Derfor er det træls, at SÅ mange rækker skal redigeres tilbage igen, hver gang man laver en lille ændring!
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. august 2013 - 12:42 #5
Det lyder underligt og jeg ved ikke helt hvorfor det sker. Hvis du kan lægge filen online, så kan jeg nok bedre hjælpe.
Avatar billede ebea Ekspert
07. august 2013 - 12:54 #6
Du kan selv definere cellehøjden, ved at kigge på egenskaber af cellen, og så enten sætte antal pixels i højden, eller du kan vælge % af det som indsættes i cellen.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. august 2013 - 13:03 #7
Er det sådant noget du mener?
http://gratisupload.dk/vis_billede/699963/