Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
30. november 2013 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IP af beskeder over Facebook

Hej eksperter.

Jeg har via lidt googling fundet ud af at når man skriver til nogen over facebook, så skriver man direkte til deres IP adresse, og ikke til facebook som så sender det videre, er det rigtigt?
Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man finder ud af IP adressen som man sender til, hvordan gør man det?

Tak på forhånd,
Sofus Christensen
Avatar billede repox Seniormester
30. november 2013 - 22:26 #1
Det er ikke tilfældet.
Du skriver til en server og det er den samme server som modtageren henter beskeden fra.

Du får ikke en IP på en bruger hos Facebook uden en dommerkendelse. IP adresser betegnes som personfølsomme oplysninger og derfor udleveres en sådan oplysning ikke.
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
30. november 2013 - 22:28 #2
Mange tak for hjælpen. Læg et svar så kan du få dine point. :)
Avatar billede repox Seniormester
30. november 2013 - 22:42 #3
Det fik du her.