Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. december 2013 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bullguard firewall expert søges

jeg har et medie center der er koblet sammen i netværk med mit mediecenter via router

jeg kan via medie center software, streame film billeder og musik fra min pc til mediecenter via DLNA

problemet er bare min Bullguard firewall blokerer for afspilning

deaktiveres den virker det uden problemer  - har checket alle indstillinger og der hvor jeg har være i tvivl har jeg frøvet at ændre fra bloker til tillad og omvendt - men lige lidt hjalp det

jeg har også en internet tuner (internet radio) som kan spille delt musik fra min pc men der blokerer bullguard firewall også

håber der er et klogt hoved der kan og gider hjælpe er efterhånden ved at være lidt desperat for at få det til at virke

styresystem Windows 7 home Premium x64 på pc (x86 på mediecenter)
Bullguard internet security 2013
Avatar billede supertekst Ekspert
07. december 2013 - 17:54 #1
Har du henvendt dig til deres support?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. december 2013 - 08:24 #2
ikke endnu - gør det nok hvis der ikke er "eksperter" der her her kan hjælpe
Avatar billede cyberspace Nybegynder
12. december 2013 - 15:50 #3
nåh jeg er åbenbart den eneste på eksperten der benytter Bullguard

så lukker
Avatar billede cyberspace Nybegynder
12. december 2013 - 15:51 #4
lukker