Avatar billede Jannickhess Professor
09. marts 2014 - 19:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Seas NVE Fibernet - kan ikke logge ind i dag 9. marts 2014.

Lige nu logger jeg ind via min mobil telefon.
Er der nogen, her der ved, om Seas nve fibernet, har nogle problemer, med internet adgangen.

Jeg kan desuden heller ikke få fat i dem via deres telefon nummer. Da det er Søndag aften

KH

JH
Avatar billede kasperhauge Praktikant
09. marts 2014 - 20:11 #1
Driftsinformation:
http://www.seas-nve.dk/Privat/DriftsInfo/DriftinfoFiber.aspx

23 feb 10:48 : Fiberforbindelse til Parmagade
17 feb 17:42 : Problemer med TV
17 feb 08:40 : Driftsforstyrrelse for TDC kunder.
8 feb 13:17 : Afbrudt forbindelse på IP TV, kabel TV, Web TV og Telefoni

Altså ingen problemer i dag ;)
Avatar billede Jannickhess Professor
09. marts 2014 - 21:51 #2
#1
Der må været et eller andet galt, da jeg slet ikke kan komme ind via min Router i dag, det har været galt hele dagen i dag. :-(

Min nabo låner, mit internet i øjeblikket, og han kan heller ikke få adgang i dag.

I går virkede det heller ikke, det er den længste tid uden internet, via Seas Nve Fibernet, Men det virker via min Iphone 4S
Som, jeg i dag bruger til nød.

Når man mangler, internettet for man øje på hvor afhængig jeg er af det...
Avatar billede Jannickhess Professor
10. marts 2014 - 17:05 #3
Hejsa,

Det var noget, der var galt inde hos dem.
De ordnede det inde, via supporten.

Så nu er jeg på igen

JH