Avatar billede dagsberg Novice
24. april 2014 - 10:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word (2010) starter med et lysternet papir

... og det skal det ikke.
Jeg vil gerne have, at min Word starter med et helt blankt papir, men lige nu starter det med et lysternet papir, som ligger i baggrunden, og som jeg tilsyneladende ikke kan slette.
Jeg har prøvet at slette normal.dotm - men det hjælper ikke.
Er der nogen, der har en ide til, hvordan problemet kan løses, således at jeg kommer tilbage til det blanke papir at starte op med? (Så vil jeg blive meget lykkelig)
Jeg arbejder i Windows 7
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. april 2014 - 11:42 #1
Det lyder til, at du har fået slået visning af gitterlinjer til.

Fanen Vis > I gruppen Vis, slå Gitterlinjer fra (hvis du har engelsk version: View > Gridlines).

Om gitteret: Uanset om det er vist eller ej, virker gitteret, hvis du f.eks. flytter rundt på billeder eller andet. Så "snapper" sådanne elementer til gitteret.
Avatar billede dagsberg Novice
24. april 2014 - 19:39 #2
Super tak for svaret. Det var vist lige præcis det, der var sket. Det er sket på min arbejds-pc, som jeg først ser igen i morgen tidlig. Hvis du ikke hører mere - så var dette det rigtige svar.
Tak!
Avatar billede dagsberg Novice
24. april 2014 - 19:39 #3
Tak endnu engang!
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. april 2014 - 23:26 #4
Velbekomme.

For at lukke spørgsmålet korrekt bør du acceptere et svar. Hvis mit svar er rigtigt, så accepter det og afvis dine egne to svar.

Du kan finde vejledning her:
http://www.eksperten.dk/faq