Her er Danmarks fem bedste CIO’er lige nu:Se de fem nominerede til prisen som Årets CIO 2024

Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Køber 25.000 Copilot-licenser af Microsoft i kæmpe-aftale - vil investere milliarder i AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

"Når jeg engang ikke er her mere, så vil jeg gerne huskes som generøs lige som ham"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det danske it-lovsystem skal moderniseres: Styrelse søger ene-leverandør til 10-årig kæmpe-kontrakt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

7N fra København runder halvanden milliard kroner i omsætning: Beskæftiger nu 1.700 konsulenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

USA siger ja til stor spionlov: Danske organisationer bør genoverveje partnerskaber med amerikanske tjenester