Artikel top billede

(Foto: Unsplash)

Ny undersøgelse: Det har corona-krisen betydet for danske virksomheders tilgang til it-outsourcing

It-outsourcing 2020: Computerworld præsenterer i samarbejde med outsourcing-ekspert Jens Brinksten resultaterne af en ny undersøgelse. I første omgang ser vi på, hvilke konsekvenser corona-krisen har betydet for danske virksomheder it-outsourcing.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Tjek hvad konsekvenserne af corona-krisen har betydet for danske virksomheders it-outsourcing
  • Hvorfor der ifølge outsourcing-ekspert er stor forskel på konsekvenserne offshore og nearshore
  • Hvad corona-krisen har betydet for virksomhedernes beredskabsplaner
  • Hvilke ændringer i virksomhedernes tilgang til it-outsourcing der vil følge af corona-krisen
759
4 min
Hvad har den verdensomspændende corona-pandimi betydet for danske virksomheders tilgang til it-outsourcing?

Og har krisen ført til en nedgang i levering?

Det er blot nogle af de spørgsmål Computerworld i samarbejde med outsourcing-ekspert Jens Brinksten har spurgt de danske virksomheder om i en stor undersøgelse, som vi nu kan præsentere resultaterne af.

Måske noget overraskende har corona-krisen og hjemsendelse af millioner af mennesker verden over ikke på papiret haft enorme negative konsekvenser.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

IBM opretter ny konsulentenhed med fokus på Microsoft-teknologi: Samler 33.000 Microsoft-eksperter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Blæser til kamp for 30-timers arbejdsuge for danske it-folk