Artikel top billede

(Foto: Digitaliseringsstyrelsen/PR)

Danske it-leverandører dybt frustrerede over pludselig udskydelse af Digital Post: Har ført til store mængder ekstraarbejde

Frustrationerne er store hos de virksomheder og myndigheder, der har arbejdet med integrationerne til den nu udskudte digitale post-løsning. De melder om en proces, der har været præget af utilgængelige test-miljøer og en sidsteøjebliks udskydelse, som kommer til at føre til ekstra arbejde, der nu skal faktureres til offentlige kunder.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan de sidste dage op til udskydelsen af den næste generation af digitale post har været oplevet af leverandører og udviklere, der har arbejdet integrationen af den nye løsning
867
4:30 min
De sidste dage op til implementeringen af den næste generation af digital post har været præget kaos og ført til frustrationer hos it-leverandører og myndigheder.

Det oplyser flere leverandører til Computerworld.

Ingen af leverandørerne ønsker dog at skabe unødige konflikter med hverken Digitaliseringsstyrelsen eller leverandørerne af den nye løsning, som er udviklet af Netcompany, og de vil derfor kun lufte deres utilfredshed anonymt.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Om få måneder lægger Microsoft det klassiske Teams i graven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske myndigheder skal slippe alt, hvad de har i hænderne og patche nu: Hackere udnytter alvorlige sårbarheder i Ciscos firewalls

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan vil Niras anvende medarbejder-data og AI til løn-regulering og stress-håndtering

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

BEC varsler prisstigninger for sine kunder: Medarbejderne skal have mere i løn

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Atea starter året katastrofalt: Salget falder med en halv milliard - overskud er vendt til underskud