Artikel top billede

(Foto: Cloud Factory/PR)

Microsoft-distributøren Cloud Factory har en klar besked til it-partnere: Skru bissen på og giv kunderne et ultimatum

Interview: Det kan være skadeligt for en it-virksomheds omdømme, hvis en kunde bliver hacket grundet manglende sikkerhed, men måske er det slet ikke it-partnerens skyld. Alle it-partnere bør tage et alvorsord med kunderne, mener Jacob Schaumann Schmidt, der er stifter og topchef hos Cloud Factory.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om opfordringen til danske it-partnere.
399
2 min
It-sikkerhed er vigtigt – og det bliver kun mere vigtigt.

Derfor går det heller ikke, hvis kundevirksomheder ikke tager sikkerhed seriøst, selv om deres it-partner har sagt gentagende gange, at de skal ændre password eller tilføje multifaktorgodkendelse.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter pludselig exit fra Fujitsu Danmark: Tidligere topchef Keld Zornig er klar med nyt job

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Med sine løfter til Europa viser Microsoft vejen for de amerikanske tech-giganter - tilbage står stadig to store udfordringer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Amerikansk militær kan sætte sig på danske telefrekvenser: Danske mobilkunder kan miste adgang

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Betjentene Mathias og Nicklas spiller centrale roller i dansk it-politi: Her er historien om den store cyber-aktion Operation Endgame

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts nye europæiske løfter løser ikke alle problemer, men særligt et punkt vækker glæde, siger Henning Mortensen