Få et Bravia-tv i mobilen

Sony Ericsson lancerer snart en ny mobil med indbygget tv-teknologi fra Sonys fjernsynsmærke Bravia. Mobilen kan blandt andet "timeshifte".

Var det noget med en mobiltelefon, du kan bruge som fjernsyn i Bravia-kvalitet?

Det lyder fristende, og det er da også Sonys nyeste skridt henimod at få flere af sine mærkevarer over på Sony Ericssons modeller.

Tidligere har vi set Walkman og Cyber-shot mærkerne på telefonerne, og nu er turen så kommet til Bravia-mærket, oplyser den asiatiske udgave af Cnet.

Den nye SO903iTV Bravia mobil har en tre tommer skærm, indbygget tv-modtager, et kamera på to megapixels og Micro Memory stick indgang.

Telefonen kan indspille tv-programmer med "timeshift"-teknik hvad der jo nok er meget praktisk, hvis man er på farten og lige bliver nødt til at stoppe udsendelsen, så man ikke kommer galt af sted i trafikken. Og så kan man jo også spole uden om reklamer og den al for lange vejrudsigt i TV-avisen på DR1.

Desværre kommer SO903iTV Bravia foreløbig kun i Japan – og kun hos den japanske telegigant NTT DoCoMo. Tv-mobilen kommer til juni, og prisen er ukendt.


Ytringer på debatten er afsenders eget ansvar - læs debatreglerne
Indlæser debat...


Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Despec Denmark A/S
Distributør af forbrugsstoffer, printere, it-tilbehør, mobility-tilbehør, ergonomiske produkter, kontor-maskiner og -tilbehør.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Digital HowTo: Sikkerhedstrusler

Under corona-krisen er antallet af cybertrusler steget med 33 procent. Det er særligt phishing-angreb, som oversvømmer mange virksomheder i de her dage. Corona-virussen har skabt en ny mulighed for at lokke uopmærksomme internetbrugere til at klikke på inficerede links. Nogle virksomheder oplever at op mod halvdelen e-mails, der sendes til dem, kommer fra it-kriminelle.

19. august 2020 | Læs mere


Digital HowTo: ERP – få optimal udnyttelse af dine store mængder af værdifulde data i den digitale transformation

Få indblik i, hvordan alle virksomheder kan optimere deres kritiske processer og hvordan du realiserer det uforløste potentiale gennem denne procesoptimering. Du får indsigt i forretnings-processer, digital værdiskabelse og teknologi, der har hjulpet mange virksomheder på vej med deres digitale transformation.

20. august 2020 | Læs mere


Digital HowTo: Fremtidens It service management - optimer dit setup med de nyeste teknologier

Det er vigtigere end nogensinde at have styr på kerneopgaverne i virksomhedens it-drift. Fra monitorering af systemerne til udrulning af applikationer, håndtering af service desken og alle udfordringerne med it-sikkerheden. Kom og bliv klogere på mulighederne for automatisering og optimering med ITSM og den nyeste robotteknologi.

21. august 2020 | Læs mere






Premium
Derfor kan Apples dristige processor-revolution give Mac'en længeventet renæssance - men det kan også blive dødsstødet
ComputerViews: Gennem det seneste årti har Apples Macs stået i skyggen af iPhonen og iPaden, men beslutningen om at smide Intel på porten og udvikle sine egne chips kan få helt afgørende betydning for Macens fremtid.
Computerworld
Tidligere Intel-udvikler: Derfor besluttede Apple sig for at droppe Intel
Det har vakt opsigt, at Apple har besluttet at droppe sin mangeårige samarbejdspartner Intel som leverandør af chip til Mac. Årsagen var helt konkret, fortæller tidligere Intel-topudvikler.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.