Avatar billede jacob B Praktikant
07. december 2017 - 16:52 Der er 16 kommentarer

Unik idé med kæmpe potentiale - investor evt. partner søges

Hej computerworld.

Jeg er en ung mand på 25 år, som er meget seriøs omkring det her projekt.
jeg kan sige så meget andet end har noget med fitness, sundhed og vægttab at gøre og kæmpe potentiale med videre udvikling hvor jeg også har en masse ideer. jeg vil ikke komme mere ind på det her, så i kan kontakte mig på mail nederst på siden

projektet her er ikke bare et lille projekt med en lille omsætning, det er internationalt på højt plan!

jeg søger en der har penge til investering og evt. partner i projektet.
du skal helst vide noget om at sætte et sundt firma op og helst have kontakter indenfor produktion. du skal gå ind i det her med liv og sjæl.

Kontakt: jacob-bjerrehus@hotmail.com
Avatar billede jacob B Praktikant
07. december 2017 - 16:56 #1
undskyld det grammatiske, men jeg kan ikke rette i den ser det ud til.
Avatar billede larsini Seniormester
07. december 2017 - 16:58 #2
jeg tror dit indlæg bliver slettet - jf. reglerne for dette forum
Avatar billede jacob B Praktikant
07. december 2017 - 17:20 #3
jeg har bare set en anden have noget i samme retning, så tænkte det mætte være okay ?
Avatar billede larsini Seniormester
07. december 2017 - 17:33 #4
jammen good luck, det er da et forsøg værd
Avatar billede chrisrj Forsker
07. december 2017 - 17:51 #5
Prøv på amino.dk

Det er dér de seriøse iværksættere holder til. ;)
Avatar billede jacob B Praktikant
07. december 2017 - 18:04 #6
ja men der skal man betale 1700 for at lave et opslag eller kontakte folk, så før jeg gør det ville jeg se om man kunne undgå det :)
Avatar billede chrisrj Forsker
07. december 2017 - 19:38 #7
Så er du ikke seriøs nok. ;)
Avatar billede jacob B Praktikant
07. december 2017 - 20:49 #8
ahh hold dog, det kan du ikke stille op sådan. der er altså en grund til man søger invester. hvis du vidste hvad jeg havde i ærmet, så ville du heller ikke udtale dig sådan.
men svært at finde 1700 på su.
Avatar billede chrisrj Forsker
07. december 2017 - 21:23 #9
Ved du hvor mange der har "Verdens Bedste Ide"? Hint, ret mange! ;) Prøv selv at søge og se hvor mange der siger nøjagtigt det samme som dig selv.

Hvis man ikke kan finde 1700 bobs, kan man ikke få en (traditionel) investor. Spørg de gamle eller venner eller andre du kender først.
Hvis du ikke selv kan skaffe 50-100k er der ingen investor der gider dig. Ja, det er hårdt sagt, men sådan er virkeligheden.
Avatar billede igoogle Forsker
08. december 2017 - 08:23 #10
Funding 101

- Hav din ide klart beskrevet (her er det ikke godt nok med "Det er ligesom Airbnb bare for fitness" / "Det er en protein bar nu med en ny grønsag")
- Hav din business case klar og konservativ
- Bevist at du har kompetencer ( Kan du selv lave produktet ? eller har du evne til at få nogen der kan med til det ? har du salgs evner ?)
- Fået valideret ideen af 3. part.

Og så kan du bruge den åbne del af amino til de indledende knæbøjninger.

Jeg har set en del pitches indefor startup (fødevarer / apps / hardware) så kigger gerne dit slidedeck igennem og kommer med inputs (med og uden NDA)
Avatar billede jacob B Praktikant
08. december 2017 - 09:14 #11
jeg kan nemt forklare min ide og er selv ved at udvikle på den.
jeg vil bare ikke sidde her og uddybe hvad det er, så er der bare en der tager min ide og så er alt spildt :)
Avatar billede chrisrj Forsker
08. december 2017 - 12:54 #12
Har du i det mindste snakke med dine venner og/eller bekendte om din ide?
Avatar billede jacob B Praktikant
08. december 2017 - 17:28 #13
nej, ikke engang dem stoler jeg på lige på dette punkt.

jeg ved god alle sige de har verdens bedste ide, det har jeg ikke.
men min ide kan hamle op med "apple watch" og har meget høj potentiale for videre udvikling.
Avatar billede chrisrj Forsker
08. december 2017 - 18:08 #14
Hvis du ikke snakket med nogen om din ide, er den intet værd. Kom igen når du har fået noget feedback på den.

Og der er altså ingen grund til at tro at nogen gider stjæle din ide. Ideer har vi alle, og der er derfor ikke tid til at stjæle andres.

Når du så har fået noget feedback på din ide, og stadig synes den er genial, så laver du en plan, som igoogle skitserede.

Derefter kan du søge penge.
11. december 2017 - 00:54 #15
Forsøg dig med sådan noget som kickstarter eller bnkofthefuture; det er sites der hjælper iværksættere med at skaffe kapital.
Avatar billede igoogle Forsker
13. december 2017 - 15:14 #16
Lige et input mere.

https://www.computerworld.dk/art/241950/til-ivaerksaetterne-stop-klynkeriet-og-traek-i-arbejdstoejet

Og tilbyder som sagt gerne at skrive under på en NDA og hjælpe dig på vej.