Avatar billede juhl0 Nybegynder
16. september 2001 - 19:40 Der er 4 kommentarer

OPSTART

Hejsa når jeg starter min pc skriver den hele tiden at jeg kan vælge hvilket styresystem jeg vil starte med (XP eller 2000) selvom jeg har slettet Xp....hvordan fjerner jeg Dette....???

Lasse Juhl.....Lasse@tocdesign.dk eller icq:75957492
Avatar billede morw Nybegynder
16. september 2001 - 20:14 #1
Prøv i en windows kategori
Avatar billede cuddles Nybegynder
16. september 2001 - 22:17 #2
På det drev, som du booter fra, skulle der gerne ligge en fil, der hedder \"boot.ini\", derinde står bl.a. alle operativsystemerne listet, slet den linje med XP, og du burde kunne starte normalt igen.
Avatar billede mdr Nybegynder
18. september 2001 - 20:07 #3
hvorfor fanden stiller du det spm. under denne gruppe?
Avatar billede bjd Nybegynder
19. september 2001 - 22:08 #4
Hmm..Kategorien er Styresystemer : Unix til 15 point.

Så må mit bedste svar være at formatere hele harddisken og installere Unix.