Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2004 - 16:39 Der er 2 kommentarer

Bannerannoncører søges

Vi har netop åbnet op for et bannernetværk og vil gerne have så mange mulige annoncører som muligt, så har du et website med bannere så se: http://www.billigtinternet.dk/catalog/product_info.php/cPath/76/products_id/125

NB: Annoncører som kommer herfra ekspeten oprettes gratis frem til 1.3.2004, blot skriv "eksperten.dk" i beskrivelsen ved oprettelsen.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. februar 2004 - 16:54 #1
De
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. februar 2004 - 16:56 #2
ups.... "de" var en fejl, det var ikke meningen at der skulle stå noget da jeg trykkede "send" for a abonnere på spørgsmålet.