Avatar billede tomdane Nybegynder
10. november 2008 - 10:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cisco VPN klient version 4.6.00.0049 eller ældre

Hej

Jeg søger desperat efter en ældre udgave af Cisco's VPN klient. Vores fantastiske (!) Lenovo T 61 går i blå skærm med nyere versioner. Deres support vil ikke røre ved det, og de fleste har opgraderet for længst.

Så hvis du har en gammel version til Windows liggende, vil jeg MEGET gerne have en kopi. Skriv et svar her, så kan vi udveksle e-mail adresser.

Mvh, Thomas
Avatar billede mnemic Nybegynder
10. november 2008 - 12:44 #1
Hej Thomas. Sikker på en 4.8 ikke kan virke for dig??
Avatar billede mnemic Nybegynder
10. november 2008 - 12:46 #2
vent.. Jeg har sgu en 4.0.2 her - var det noget?
Avatar billede tomdane Nybegynder
02. december 2008 - 08:22 #3
tak, men jeg har fundet den.