Avatar billede randrup42 Nybegynder
22. oktober 2010 - 18:30 Der er 5 kommentarer

Hjemmeside spil

Nogen der findes et program der kan kopirer et spil fra en hjemmeside så man kan få det ind på sin egen?

Vh. Kristoffer Randrup
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2010 - 18:39 #1
Du må ikke bare kopiere spil og lægge ind på din egen side - så du må i stedet spørge om lov eller også finde nogle af alle de gratis spil rundt omkring du frit kan lægge ind.
Avatar billede randrup42 Nybegynder
22. oktober 2010 - 18:45 #2
Okay nogen der kender et sted hvor man kan få koden til et petanque spil
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2010 - 19:35 #3
Desværre nej - gør mig ikke i den slags, men en hurtig søgning på Google giver da en del resultater; http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4GGLL_daDK391DK391&q=petanque+flash+download&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Avatar billede randrup42 Nybegynder
22. oktober 2010 - 21:50 #4
tak keysersoze gider du smide et svar
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2010 - 23:20 #5
svar :)