Avatar billede kongfjong Nybegynder
07. juni 2012 - 12:58 Der er 1 løsning

Downgrade Java på Mac OS X lion

Hej

Har lige købt mig en MacBook Pro. Jeg bruger normalt Netbeans som IDE, men den kan ikke benytte sin FTP funktion da der er en fejl i den seneste opdatering af Java.

Jeg kan ikke finde ud af at downgrade Java på den, men er nødt til det for at få Netbeans til at fungere.

Er der nogen der kan hjælpe? Det er Java SE Development Kit 6 Update 27 jeg har brug for.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
15. september 2012 - 00:41 #1
lukket