Artikel top billede

(Foto: Lunar)

Virksomheder kæmper for at få de ansatte tilbage på kontorerne: Hos danske Lunar lokker de med padeltennis i arbejdstiden og tre daglige måltider

I et forsøg på at få folk ud fra hjemmekontoret og ind på arbejdspladsen har den danske fintech-komet Lunar øget sin satsning på det fysiske arbejdsmiljø. Eksempelvis bliver der nu arrangeret padeltennis i arbejdstiden.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indsigt i nogle af de tiltag som Lunar har taget for at få de ansatte til at møde ind på arbejdspladsen
  • Se hvor meget Lunar er vokset under pandemien
  • Får forklaringen på, hvorfor Lunar gerne se, at folk møder ind på kontorerne
1.026
5:15 min
Efter flere år med hjemmearbejde kan det være svært at overbevise folk om, at de skal forlade det komfortable og rolige hjemmekontor og begive sig ud i morgentrafikken.

Men hos den danske fintech-virksomhed Lunar har man gennem det seneste stykke tid målrettet arbejdet med at opgradere den fysiske arbejdsplads, så det bliver mere attraktivt at møde ind på selskabets kontorer, der i dag er placeret på attraktive adresser i centrum af Aarhus og København.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modellerer vi vores løbs-simulationer i Red Bull Racing: Vi har ikke en chance uden dem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

For få år siden arbejdede næsten alle i Oracle Danmark med at sælge licenser - i dag er det kun seks: Kæmpeforandringer har skyllet ind over selskabet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Ciscos nye danske direktør: Indsætter svensker som dansk landechef fem uger efter Carsten Videcrantz exit

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Politiet står klar med kæmpe-kontrakt til op mod en kvart milliard kroner til it-udstyr, software og databaser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jesper Kingo stopper som CTO hos Karnov: "Det blev tydeligt, at jeg var nødt til at lave et karriereskift"


CIO
Stort CIO-interview: Lemvigh-Müllers milliard-omsætning er blevet digital