Torsdagstippet:Ingen fejlrapportering i Windows XP
Fra tid til anden går et program ned. Men næsten hver gang det sker, spørger Windows XP dig om du vil sende en fejlrapport til Microsoft. Selvom det er en god ide at hjælpe software-giganten med at udvikle bedre software, kan rapporteringen være irriterende. Her er tippet til helt at slippe for den.
Fra effektivisering til digital suverænitet. Hvordan skaber det offentlige en digital fremtid med AI, sikkerhed og kontrol i centrum?
Slå Windows fejlrapportering fra for udvalgte programmer eller helt og aldeles. Så tilbyder Windows ikke længere at sende besked til Microsoft, når et program går ned. Klik for større billede.
Windows fejlrapportering kan faktisk styres i forholdsvis detaljer.
Du højreklikker på Denne computer (findes i Start-menuen) og vælger Egenskaber. Herefter vælger du fanebladet Avanceret og klikker derefter på Fejlrapportering.
Nu kan du enten vælge at slå al fejlrapportering fra ved at klikke på Deaktiver fejlrapportering, men du kan også klikke på Vælg programmer og kun slå fejlrapportering fra for udvalgte programmer.
Slut af med at klikke OK, og så skulle den være i orden.
Støv, fibre og metalliske partikler kan påvirke både uptime, levetid og driftssikkerhed. Derfor arbejder flere datacentre systematisk med contamination control.
Vi glæder os til at løfte sløret for flere detaljer til denne konference. I mellemtiden kan du tilmelde dig og dermed have tidspunktet reserveret i din kalender.