Avatar billede Nikolai Melph Novice
18. marts 2018 - 17:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tidsdifference i samme celle

Hej

Jeg er lige begyndt at bruge excel til at skulle tjekke mine arbejdstimer, så den tæller de forskellige ting sammen. Jeg kopiere det direkte fra systemet de er registeret i ind(plandayt) til excel. Det fungere meget fint :-)

Jeg har mange enkelte timer hvor der kan i 1 celle stå 06:30 - 07:30, i cellen under 07:30 - 08:30 osv. Men af og til har jeg også timer der er dobbelt eller mere.

Det jeg søger er en formel, hvor jeg i kolonnen ved siden af kan få excel til at udregne tidsforskellen. Altså i de fleste tilfælde 1 time, men så nogen gange 2, 3 eller 3,5 timer

Håber spørgsmålet giver mening og håber nogen kan hjælpe :-)
Avatar billede Mads32 Ekspert
18. marts 2018 - 18:45 #1
Avatar billede Nikolai Melph Novice
18. marts 2018 - 19:03 #2
Mads32 det er jo genialt, tænker jeg kan få det til at gå op så :-D

MANGE TAK!
Avatar billede store-morten Ekspert
18. marts 2018 - 19:42 #3
Eller i en celle:

=HØJRE(B4;5)-VENSTRE(B4;5)