Avatar billede silke4ever Nybegynder
13. juni 2004 - 04:55 Der er 6 kommentarer

Sponsor/Investor

Vi søger sponsor/investor til Danmarks største cykelhjemmeside Feltet.dk, hvis du kunne være interesseret, så kontakt os på mail info@feltet.dk
Avatar billede ejay Novice
20. juni 2004 - 01:13 #1
hvad skal i bruge da?
Avatar billede silke4ever Nybegynder
20. juni 2004 - 13:16 #2
Et bedre økonomisk grundlag, så det skal helst være en sponsorat, som vi så har gode muligheder for at kunne give noget igen for sponsoratet.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
21. juni 2004 - 19:10 #3
"Danmarks største cykelhjemmeside Feltet.dk" Fortæl gerne hvad I baserer den udtalelse på? Dvs. hvilke statistiske data.
Avatar billede silke4ever Nybegynder
21. juni 2004 - 19:55 #4
Hej Osaka

Vi basere vores "udtalelse" på Charts målinger, men det er da korrekt, at Danmarks største cykelhjemmeside kan være flere ting.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
22. juni 2004 - 11:33 #5
ok, jeg skulle bare lige være sikker.. jeg gik næstne ud fra det, da jeg fandt en chart.dk counter på siden.

Det er mere om det var på unikke brugere, mængden af indhold, omsætning eller lignende :)
Avatar billede silke4ever Nybegynder
20. marts 2008 - 10:05 #6
Jeg prøver lige og hive denne her frem igen.