Avatar billede alister_crowley Nybegynder
09. april 2005 - 21:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vudering af en hjemmeside eller noget..

Hej

tjaa, vil gerne have det som de fleste andre for gjort i denne kategori ~]

Nemlig en sidevudering af http://kalonline.dk

Ingen brok over XHTML, og kender godt validations fejlen :)
Avatar billede kalp Novice
09. april 2005 - 21:12 #1
en bemærkning til logo'et .. det er svært at se der hvad der står lige her

kalon>il<e

altså il. På min pc i hvertfald... blot en mindre detalje:)
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 18:42 #2
Det er sort, og så er det sort, og så er det vidst også lidt gråt.

Den eneste side du har valgt at bruge orange på er nyheder, hvilket jeg synes er syndt at det ikke er gennemført på alle sider.

Din ramme rundt om billederne som er hvid ( på forsiden ) synes jeg er lidt kikset.

Som kalp også nævner er toppen/logoet lidt svær at læse.

Men ellers loader det jo hurtigt, let at navigere rundt og sådan.

ALt i alt har du jo klaret det meget godt.

PS. er du ikke den samme som hyperproprocessor? i har ihvertfald samme mail adresse hvis jeg ikke husker helt forkert ;)
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
12. april 2005 - 01:00 #3
Jeg hoster et par undermails på domænet så nej ikke helt, min egen mail er en gmail, blev for træt at domæne mailen og dens spam :)

Tak for kritikken,
hvis kalp lige dropper et svar kan der lukkes :)
Avatar billede kalp Novice
12. april 2005 - 09:31 #4
:))
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. april 2005 - 13:12 #5
alister - helt iorden, så bare sådan ud da du ikke var så aktiv og hyperproprocessor lige er kommet på eksperten og er super aktiv ligesom du har været :)