Avatar billede lauritsen Nybegynder
09. februar 2006 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Inkludere Gtk# i kompilering?

Har lavet et program i C#, der bruger Gtk# til GUI-delene. Det kører fint under Mono på Linux, og det ville det sikkert også gøre under Mono eller MS .NET på Windows, hvis det ikke var fordi, Gtk/Gtk# jo ikke følger med Windows.

Her kommer så nybegynderspørgsmålet: Kan jeg inkludere de benyttede (og manglende) biblioteker i kompileringen, så brugeren ikke skal til at hente og installere Gtk# på Windows manuelt? (jeg er klar over, at dette vil gøre filen noget større, men det gør ikke noget i dette tilfælde). I så fald, hvordan gør jeg det i Monodevelop? (eller måske kan jeg nøjes med at få principperne forklaret og så selv finde fremgangsmåden i Monodevelop). På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2006 - 16:02 #1
hvis bare GTK# assemblyene (dll'erne) ligger sammen med din exe, saa
burde det vel virke - .NET er XCOPY deployment
Avatar billede arne_v Ekspert
22. april 2006 - 23:21 #2
OK ?
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2007 - 05:38 #3
??
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Kurser inden for grundlæggende programmering

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester