Artikel top billede

Se listen: Her er de 20 vækstkometer blandt danske it-konsulenthuse

Årets it-komet 2019: De 20 største vækstkometer blandt de danske it-konsulenthuse leverer et samlet resultat på 429 millioner kroner i det seneste regnskabsår. Dermed vokser de 20 vækstkometers andel af det samlede markedet for it-konsulenter i Danmark betragteligt. Se hele listen og vinderen her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se listen over de 20 konsulenthuse der er vækstkometer i 2019
  • Indsigt i delresultaterne i Computerworlds store vækst-undersøgelse baseret på i alt 452 danske it-virksomheder
  • Mulighed for at gennemgå alle virksomheder og sortere i de offentliggjorte tal
392
2 min
Væksten buldrer afsted hos de danske it-konsulenthuse.

Over de seneste fire år er det samlede resultat af primære drift blandt 67 danske it-konsulenthuse i Computerworlds It-komet 2019-undersøgelse vokset fra 785 millioner kroner til over 1,2 milliarder kroner.

De 20 øverste it-konsulenthuse på listen har haft et samlet resultat af den primære drift på 429 millioner kroner i selskabernes seneste regnskabsår.

Dermed repræsenterer resultat af den primære drift hos de 20 øverste selskaber på listen 34 procent af de 67 danske it-konsulenthuses primære drift.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter


Premium
Den store app-bombe fra Microsoft og Amazon: Tilbyder Android-apps i Windows 11
Alt om Windows 11: Et uventet samarbejde mellem de to største cloud-giganter bringer nu millionvis af apps til Windows-økosystemet.
Computerworld
I aften går det løs: Windows 11 slippes løs – følg med her
Det er intet mindre end 'årtiets opdatering', som Microsoft forventes at løfte sløret for senere på dagen.
CIO
Årets CIO 2021: Nu skal Danmarks dygtigste CIO findes - er det dig? Eller kender du en, du vil indstille?
Det er den mest eftertragtede titel for danske it-chefer og CIO'er, der er på spil, når Årets CIO kåres 16. september 2021. Søg selv eller prik til en, som du kender - og læs mere om prisen her.
White paper
Nu bliver det personligt: Social messaging indtager support og kundeservice
Kunder foretrækker i stigende grad at kommunikere med virksomheder på samme kanaler som de bruger i samtaler med deres venner.