Artikel top billede

(Foto: Datatilsynet)

Børsnoteret takeaway-platform får kritik af Datatilsynet: Kunde afbrød ordren, men fik alligevel gemt sine brugerdata

Bestillingsplatformen OrderYOYO har været for langsom til at informere om sletning af brugerdata. Datatilsynet udtaler kritik.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om dommen mod OrderYOYO.
462
2:30 min
Den børsnoterede bestillingsplatform OrderYOYO, der leverer en softwareløsning, hvor restauranten kan tilslutte sig på en samlet takewayplatform, har besvaret en anmodning om sletning af oplysninger for sent, melder Datatilsynet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er de nye medlemmer af Statens It-råd: Skal vurdere it-projekter på over 15 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Antallet af anmeldelser af ulovligt indhold på beskedtjenester stiger: Regeringen skubber ansvaret videre til EU og Belgien

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter masser af kritik af store prisstigninger: VMware åbner for gratis licenser - ændrer i licens-strukturen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Seks store selskaber med på årets image-liste for første gang: Kæmper alle med lav kendskabsgrad

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany i gang med at positionere sig som leverandør af nyt centralnerve-system til det danske forsvar