Artikel top billede

Kasper Tjørntved Davidsen, CIO hos Topdanmark. (Foto: Topdanmark)

Besvarer forsikringsspørgsmål på 20 sekunder: Sådan er Topdanmarks nye generative AI-chatbot blevet udviklet på et halvt år

Interview: Topdanmark har bygget den første kunderettede chatbot med generativ AI i finanssektoren. Målet er, at 80 procent af kundehenvendelser skal besvares på 20 sekunder. Chatbotten er bygget med et mixed models-koncept.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Topdanmarks nye chatbot.
1.330
6:45 min
Forsikringsselskabet Topdanmark har lanceret en kunderettet GPT-chatbot som den første virksomhed i finanssektoren.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter kåring som Danmarks bedste Microsoft-partner for andet år i træk: "Der kom sindssygt mange reaktioner"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

AWS' omdømme får tæsk i årets Image-undersøgelse - og selskabet nægter at kommentere på hvorfor

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nye detaljer om EU-Parlamentets datalæk: Straffeattester og pas var blandt lækkede data

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatyveriet mod Netcompany rammer selskabets omdømme: "Det kan være enormt svært at betale af"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Bo solgte sit software-system for et treciftret millionbeløb: Brugte pengene på at købe 80 medarbejdere til ny storsatsning