Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2024 - 23:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er det journalisten Ole Ryborg?

Jeg er i gang med at se TV 2´s tv-serie "Anna Pihl". Jeg er nu kommet til afsnit 26, der hedder "Altanpigen - Springet". Sidst i afsnittet ses en journalist som jeg mener er Ole Ryborg, der nu er ansat som korrespondent i DR, men som dengang i 2007 hvor Anne Pihl blev optaget, må have været ansat som journalist hos TV 2.
Journalisterne Kristian Ring-Hansen Holt og Poul Erik Skammelsen er også med, og disses navne er med i rulleteksterne.
Jeg har været inde på Dansk Filmdatabase, men Ole Ryborgs navn er ikke nævnt der, men det er de to andre journalister navne derimod.
Håber at nogen kan hjælpe.
På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede puren Ekspert
17. maj 2024 - 01:41 #1
du skulle måske lige skrive et tidspunkt eller 2 på så andre kan gå ind og se han eller poste et screenshot
Avatar billede madklub Guru
17. maj 2024 - 08:23 #2
Ifølge https://da.wikipedia.org/wiki/Ole_Ryborg har han ikke været ansat på TV2.
Han har heller ikke haft nogen filmroller: https://www.imdb.com/name/nm5442087/?ref_=fn_al_nm_1
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. maj 2024 - 09:44 #3
#1 Du har ret. Jeg vil notere tidspunktet ned, og tager også et screenshot.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
17. maj 2024 - 12:07 #4
Jeg tog et screenshot fra afsnittet.

Hvis det er denne person i Anna Pihl du mener skulle være Ole Ryborg...

https://ibb.co/8NSmzCj

...så er svaret nej, det er ikke Ole Ryborg
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
17. maj 2024 - 12:09 #5
Avatar billede ejvindh Ekspert
17. maj 2024 - 13:19 #6
#4/#5: IMDB nævner Rasmus Benzon, og det kunne vel godt være en ung udgave af ham:

https://www.linkedin.com/in/rasmusbenzon/
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. maj 2024 - 13:35 #7
#6 - Jeg tror at du har ret i at det er Rasmus Benzon. Jeg fandt også omtalen af ham, og der er temmelig stor lighed. Jeg tror ikke, at der er tale om Kristian Ring-Hansen Holt.
Jeg kan godt se at Ole Ryborg ikke har været ansat hos TV 2, så jeg betragter hermed gåden som løst.

Takker alle for deres bidrag.

Mvh.
ErikHg