Avatar billede Bauz Nybegynder
18. februar 2013 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Celle = 0 hvis bestemte celle er tomme.

Jeg har et regnskab i et excel dokument, som først virker rigtig når jeg får et felt lavet om så den giver 0 hvis de andre felter er tomme

=SUM(G5:G45) er formlen i min celle I4, og hvis G5 til G45 ikke indeholder noget skal resultatet i denne celle være = 0

Håber i forstår
Avatar billede kim1a Ekspert
18. februar 2013 - 21:24 #1
Er det fordi den giver #værdi som resultat i I4?

Jeg tænker at du "blot" kan lave en hvis.fejl(sum(G5:G45);0)
Avatar billede Bauz Nybegynder
18. februar 2013 - 21:29 #2
Jeg får bare - som resultat
Avatar billede Bauz Nybegynder
18. februar 2013 - 21:38 #3
Fandt selv løsningen. Valgte bare valuta istedet for Revision som åbenbart var valgt ved et uheld. Tak for hjælpen ellers