Artikel top billede

(Foto: Photo by Julian O'hayon on Unsplash)

Kæmpeforandring på fem år: Så stor betydning har Apples banebrydende forhandlerprogram haft for de danske forhandlere

I 2014 skabte Apple et regulært nybrud i sin partnerkanal. Det skete, da den amerikanske gigant lancerede sit banebrydende Device Enrollment-program. I dag er programmet helt afgørende for de danske Apple-forhandleres succes.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på Apples device enrollment program (DEP)
  • Få forklaret hvorfor adgangen til DEP er helt afgørende, når store kunder skal vælge leverandør
  • Få indblik i hvilke tendenser, der har drevet efterspørgslen efter DEP-funktioner
  • Få indsigt i hvem det er, der har adgang til Apples DEP-funktion
1.545
7:45 min
Det er et led i Apples forsøg på at blive en seriøs spiller på erhvervsmarkedet.

Sådan lød vurderingen fra Klaus Gregersen, chef for erhvervssalg hos den danske distributør Tech Data, da Apple i 2014 skabte det, der der umiddelbart lignede et regulært nybrud i sin partnerkanal.

Det kan du læse mere om her: Danske distributører bliver centrale for Apples erhvervssalg.

Det skete, da Apple åbnede for, at både distributører og forhandlere kunne få adgang til det såkaldte ”device enrollment program” - også kendt under forkortelsen DEP.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter