Artikel top billede

(Foto: Foto: Rasmus Ferdinand Ginman)

Fra Sennheiser Communications til Epos: "Vi brugte et år på at skabe brandet - for vi ville gøre det ordentligt"

Interview: Ved opløsningen af det succesrige Sennheiser Communications blev Epos skabt. Nu har selskabet kastet sig ud i en global lancering af et helt nyt headset-brand målrettet enterprise- og gaming-segmentet. Se topchef Jeppe Dalberg-Larsens plan for selskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan Epos er skabt med afsæt i Sennheiser Communications
  • Indblik i selskabets globale lancering af et nyt brand
1.384
7 min
Sidste år kunne et nyt dansk headset-brand se dagens lys.

Epos er navnet på det brand, der med store ambitioner har kastet sig ud i en storstilet global lancering.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

EU lancerer sin egen sårbarheds-database efter usikkerhed om CVE: Se den her

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft er dybt afhængig af Europa: Så meget fylder den europæiske del af selskabets samlede forretning

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

ERP-systemerne er under stor forandring: Topchef Mark Moffat satser på elitehold og åben arkitektur

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

EPJ-systemet Sundhedsplatformen er viklet ind i amerikansk software: Leverandøren bag lover driftssikkerhed selv under Trump

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Aarhus Kommune vil droppe Outlook, Excel og Word: Arbejder på langsigtet plan