Artikel top billede

Ny tendens: SimCorps store vækstdriver er nu de eksisterende kunder - lægger flere og flere kroner i kassen

Der er gang i abonnementsforretningen hos SimCorp, og det tegner godt for fremtiden, lyder det fra Christian Kromann, CEO i selskabet. Samtidig fortsætter de eksisterende kunder med at handle hos selskabet i stor stil.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i SimCorps regnskab for første kvaral
  • Hvor stor en del af forretningen, der er abonnementsbaseret
564
3 min
SimCorps eksisterende kunder fortsætter med at handle i butikken, og det er en fremvindende tendens, der tegner godt for fremtiden.

Det fortæller Christian Kromann, der er administrende direktør i SimCorp.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modellerer vi vores løbs-simulationer i Red Bull Racing: Vi har ikke en chance uden dem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

For få år siden arbejdede næsten alle i Oracle Danmark med at sælge licenser - i dag er det kun seks: Kæmpeforandringer har skyllet ind over selskabet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Ciscos nye danske direktør: Indsætter svensker som dansk landechef fem uger efter Carsten Videcrantz exit

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Politiet står klar med kæmpe-kontrakt til op mod en kvart milliard kroner til it-udstyr, software og databaser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jesper Kingo stopper som CTO hos Karnov: "Det blev tydeligt, at jeg var nødt til at lave et karriereskift"


CIO
Stort CIO-interview: Lemvigh-Müllers milliard-omsætning er blevet digital