Artikel top billede

Ny tendens: SimCorps store vækstdriver er nu de eksisterende kunder - lægger flere og flere kroner i kassen

Der er gang i abonnementsforretningen hos SimCorp, og det tegner godt for fremtiden, lyder det fra Christian Kromann, CEO i selskabet. Samtidig fortsætter de eksisterende kunder med at handle hos selskabet i stor stil.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i SimCorps regnskab for første kvaral
  • Hvor stor en del af forretningen, der er abonnementsbaseret
564
3 min
SimCorps eksisterende kunder fortsætter med at handle i butikken, og det er en fremvindende tendens, der tegner godt for fremtiden.

Det fortæller Christian Kromann, der er administrende direktør i SimCorp.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Om få måneder lægger Microsoft det klassiske Teams i graven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske myndigheder skal slippe alt, hvad de har i hænderne og patche nu: Hackere udnytter alvorlige sårbarheder i Ciscos firewalls

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan vil Niras anvende medarbejder-data og AI til løn-regulering og stress-håndtering

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

BEC varsler prisstigninger for sine kunder: Medarbejderne skal have mere i løn

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Atea starter året katastrofalt: Salget falder med en halv milliard - overskud er vendt til underskud