Artikel top billede

(Foto: Computerworld)

Libratone gør din højttaler Panda-lækker

Som forhenværende dansk brand købt af kinesere ser Libratone sig kaldet til at hylde de nuttede pandaer, som i dag er ankommet til Københavns Zoo. Et Limited Edition Panda cover til Zipp 2 er kreeret til anledningen.

Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data

Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.

Libratone blev grundlagt i Danmark og har stadig et lille dansk medejerskab, men størstedelen af virksomheden tilhører i dag en kinesisk investorgruppe. Med dette tilhørsforhold ser Libratone sig selv som det perfekte brand til at byde de kinesiske pandaerne velkomne i Købehavns Zoo.

Nye limited edition Zipp 2 Panda-covers vil være tilgængelige i Libratones butik på Strøget i København de kommende måneder, ligesom man også vil kunne købe dem i København ZOOs egen butik.

Leverer lyden til din Panda-oplevelse

Det er arkitektfirmaet Bjarke Ingels Group, som står bag det ambitiøse pandaanlæg, der giver de besøgende mulighed for at komme helt tæt på pandaerne.

Det nye pandaanlæg inkluderer, udover det område hvor pandaerne skal bo, restauranten panpan. Fra restauranten har gæsterne frit udsyn til pandaerne, mens de kan nyde musik fra Libratones ZIPP 2-højttalere.

Højttalerne er desuden en del af indretningen i København ZOOs restauranter Botanika og FOLK – der begge er åbnet som et led i en modernisering af Københavns ZOO forud for ankomsten af pandaerne.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
KEYBALANCE A/S
Udvikling og salg af økonomisystemer samt CRM og MPS. Systemer til blandt andet maskinhandlere, vvs-branchen, vognmænd, låsesmede,handelsvirksomheder

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere


Parathed – Hvad gør din virksomhed, når I bliver ramt?

Cyberkriminalitet vokser som bekendt eksplosivt i takt med digitaliseringen i disse år og det kan være voldsomt dyrt at blive hacket. Potentielt kan det lægge jeres forretning helt ned, så I ikke kan rejse jer igen. Har jeres virksomhed styr på cybersikkerheden i en tid, der kalder på oprustning? Bliv inspireret til, hvad du som virksomhed kan gøre for at sikre virksomheden og medarbejdere, så I kan gå sikkert ind i fremtiden.

21. maj 2024 | Læs mere