Artikel top billede

(Foto: Computerworld)

Spar penge på mobilabonnementet

Ny Samlerabat gør det mere enkelt at spare hos Telenor.

Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data

Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.

Landets næststørste teleoperatør, Telenor, lancerer nu en simpel og fleksibel rabatmodel for alle kunder med mere end ét mobilabonnement. Den har det meget sigende navn Samlerabat.

Hvert abonnement udover det første udløser en rabat på 50 kroner, og når abonnementerne starter på 119 kr., er der en stor besparelse at hente.

”Vi kan se, at næsten halvdelen af husholdningerne i Danmark har mindst to mobilabonnementer, og her er Samlerabat et super attraktivt tilbud. Hos Telenor skal man nemlig ikke have det, der ligner en storkundeaftale for at få en meget god pris på sine mobilabonnementer,” fortæller Telenors privatkundedirektør Christian Hoffmann.

Slut med procentregning

Samlerabat erstatter en tidligere ordning, som udløste en rabat på 20 procent til kunder med tre eller flere abonnementer.

"Det kom især store familier til gavn, men vi vil gerne gøre noget ekstra for de mindre husstande, som vi har rigtig mange af i Danmark. Og så behøver man ikke længere at være skarp på procentregning for at gennemskue, hvor meget man sparer," siger Christian Hoffmann.

Samlerabatten kommer til at slå igennem på en bred vifte af de mobilabonnementer til private, som Telenor tilbyder.

”Vi lytter til danskerne. De siger, at de rigtig gerne vil have rabat, og at den skal være til at mærke og til at forstå. Det tror jeg på, at vi er lykkedes med, og jeg glæder mig til at se, om vores kunder er enige,” siger Christian Hoffmann.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere


Parathed – Hvad gør din virksomhed, når I bliver ramt?

Cyberkriminalitet vokser som bekendt eksplosivt i takt med digitaliseringen i disse år og det kan være voldsomt dyrt at blive hacket. Potentielt kan det lægge jeres forretning helt ned, så I ikke kan rejse jer igen. Har jeres virksomhed styr på cybersikkerheden i en tid, der kalder på oprustning? Bliv inspireret til, hvad du som virksomhed kan gøre for at sikre virksomheden og medarbejdere, så I kan gå sikkert ind i fremtiden.

21. maj 2024 | Læs mere