"Vi vil gerne op og nappe de andre i halen. Det er der ingen tvivl om."
Med de ord beskriver administrerende direktør Henrik Lind fremtiden for sin virksomhed, bredbåndsleverandøren A+ Arrownet.
I dag er virksomheden landets tredjestørste leverandør af bredbånd til antenne- og boligforeninger, men for det 72 mand store selskab slutter ambitionerne ikke her.
Virksomheden har netop fremlagt regnskab for 2006, og selvom Henrik Lind har måtte notere et fald i årets resultat til 5,6 millioner kroner fra 6,2 millioner året før, er kundekartoteget blevet 30 procent større i løbet af året, oplyser direktøren.
Ved udgangen af 2006 havde A+ Arrownet 46.500 aktive kunder.
Opkøb er vejen frem
Den udvikling skal fortsætte i de kommende år, fortæller Henrik Lind, der har målet klart:
"Inden for de næste to til tre år ser vi gerne en tredobling af vores kundeantal, og det er både på antenneforenings-markedet og vores boligforenings-marked," siger han.
Han erkender dog, at det bliver svært at få helt nye kunder, for antenneforenings-markedet er tæt ved at være mættet.
Derfor lyder opskriften på fortsat vækst på opkøb af selskaber i branchen.
"Idéen er at vi meget hurtigt skal ud og hente større og mindre ISP'er, som vi med fordel kan få ind i A+-koncernen," siger han.
Tilført kapital skal gøre det muligt
Til den mission har A+-koncernen fået tilført 100 millioner kroner fra investeringsselskabet LD Equity.
"Det betyder, at vi nu kan gå ind i nogle meget interessante løsninger omkring finansiering af boligforeningsløsninger. Det gør, at vi kan slå kraftigt til på det område, hvor vi da også ser den fremadrettede vækst," forklarer Henrik Lind.