20 Mbit til lavpris

Cybercity og Fullrate har sat priserne ned, så man nu kan få 20 Mbit til 399 kroner om måneden, hvis du ellers bor i Københavnsområdet.

Nu kan du få en internetopkobling med ADSL2+ på 20 Mbit i sekundet til kun 399 kroner hos Cybercity og Fullrate, der begge har sat priserne ned i dag.

Prisen på 399 kroner er omkring halvdelen af hvad TDC tager for en tilsvarende bredbåndsforbindelse.

Dermed kommer både Cybercity og Fullrates priser ned på samme niveau som internetudbyderen CPH-Metronet, der i den sidste måned har tilbudt 24 Mbit til 395 kroner om måneden, hvis du i forvejen har fastnet-telefon.

I første omgang gælder tilbuddet fra Cybercity og Fullrate kun i Storkøbenhavn, hvor CPH-Metronet også har sine kunder.

Hos Cybercity skal man bestille produktet online og man kan kun blive supporteret på hjemmesiden.

Allerede til december kommer Cybercity med produkter, som giver 20 Mbit i andre dele af landet. Priserne vil blive over niveauet for København, da der ikke kan opnås samme stordriftsfordele i mindre tæt befolkede områder.

Hos Fullrate, der lige nu kun dækker Storkøbenhavn, får man også fri telefoni med i prisen.

Den flotte hastighed på 20 Mbit gælder kun download. Vil du uploade foregår det med 512 kbit i sekundet hos både Cybercity og Fullrate. Hos CPH-Metronet er upload-hastigheden 1 Mbit.

Lige nu er 24 Mbit tophastigheden på ADSL2+. Men TDC har i øjeblikket forsøg i gang, hvor de leverer 50 Mbit-internetforbindelser via telefonkablerne.

Læs i øvrigt vores baggrundsartikel om ADSL2+.

Læses lige nu

    Annonceindlæg fra Trustworks

    Tillid i en Zero-Trust verden

    Med voksende trusler, nye EU-krav og øget kompleksitet er cybersikkerhed nu en central ledelsesopgave på linje med strategi og økonomi.

    Navnenyt fra it-Danmark

    Netip A/S har pr. 1. november 2025 ansat Kristian Kveiborg Yde som BI-konsulent ved netIP's kontor i Thisted. Han er uddannet med en Cand.merc. i økonomistyring. Nyt job
    Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

    Jesper Krogh Heitmann

    Danske Spil