Avatar billede OWB Novice
29. juli 2009 - 07:42

Danne nyt dokument ud fra udvalgte sider i "master" dokument

Ønsker hjælp til en løsning, som kan danne et nyt MS Word dokument ud fra udvalgte sider (via afkrydsnings boks eller lignende) i allerede åbnet master dokument. Kender lidt til VBA, og drømmer om det lader sig løse via det? :-)

Eksempel.

MS Word master dokumentet indeholder 8 sider. Hver side indeholder nogle checkpunkter til brug ved kvalitetssikring. Når der startes på en ny opgaver, er det ikke altid at alle 8 sider med hver sine checkpunkter er relevante. Derfor ønsker jeg en mulighed for at brugeren kan udvælge relevante sider for den pågældende opgave, eksempelvis side 1, 2, 4 og 7 via en afkrydsningsboks, for til slut at trykke på en knap i dokumentet (eventuel side 9, som i givet fald ikke vil indeholde andet end knappen), hvorefter MS Word opretter et nyt dokument, kun indeholdende de valgte sider.

I håb på hjælp, hilsner Ole
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester