Avatar billede kelleolsen Nybegynder
11. januar 2011 - 15:13 Der er 1 kommentar

Søger ung programmør i Esbjerg eller omegn!

Hey,

Jeg søger en ung (14-25) programmør i Esbjerg eller omegn, som er under uddannelse, eller som ellers har mulighed for at arbejde om eftermiddagen.

Det er et fast job! Ikke noget freelancer.

Det hele der skal programmeres er et website, med et bagvedliggende system.

Du kommer til at arbejde sammen med en jævnaldrene grafiker, som du kommer til at arbejde tæt sammen med.

Du skal kunne kode en hel del PHP, MySQL og XML.

Derudover er det jo bare: "Jo mere du kan jo bedre".

Du kan betagte dette som et studiejob ved siden af SUen, eller bare som fritidsjob. Du kommer til at ligge på en løn mellem 4000-6000 om måneden.

Vores kontor kommer til at ligge i centrum af uddannelserne i Esbjerg!

Mvh.
Kenneth Hedegaard
kelleolsen@gmail.com
Avatar billede jps6kb Novice
13. januar 2011 - 13:20 #1
Hej med dig,

Er du sikker på det ikke er en "gammel?" programmør der kan C# i stedet? :-p

Med venlig hilsen
Kim Bang