Efter ti års ansættelse - først hos 2ig og siden hos Comm2ig - har Jesper Ravn valgt at kvitte sit job.

Topsælger forlader Comm2ig

Den nordsjællandske forhandler er igen ramt af personaleflugt.

Den nordsjællandske forhandler Comm2ig må igen vinke farvel til en af sine sælgere. Denne gang er det lederen af forhandlerens globale team, Jesper Ravn, der forlader skuden.

"Vi har indgået aftale om, at jeg indenfor kort tid stopper samarbejdet med Comm2ig," siger en meget kortfattet Jesper Ravn til Channelworld.

Samtidig har flere sælgere i Jesper Ravns salgsteam ifølge Channelworlds oplysninger valgt at sige op.

Jesper Ravn har været ansat siden 2003. Først i det daværende 2ig og siden fulgte han med, da 2ig i april i fjor fusionerede med Comm/2.

Det er ikke første gang, at tidligere 2ig-medabejdere vælger at søge nye græsgange - enten ved at starte egen virksomhed eller ved at finde job hos andre forhandlere.

I november startede salgschef Lars Nordahl sammen med kollegaen Philip Starberg firmaet Aimit, som lever af at sælge løsninger inden for trådløs teknologi, mobility og sikkerhed.

I oktober var det salgsdirektør Torben Graversen, der sagde farvel. Han startede ved nytår som leder af konkurrenten Edgemos nyåbnede salgskontor i Farum.

Ifølge Channelworlds oplysninger har i alt op mod ti medarbejdere - alle med en fortid hos 2ig - forladt Comm2ig siden fusionen i april.

Direktør i Comm2ig Stig Juul ønsker ikke at udtale sig til Channelworld.

Læs mere:





Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Despec Denmark A/S
Distributør af forbrugsstoffer, printere, it-tilbehør, mobility-tilbehør, ergonomiske produkter, kontor-maskiner og -tilbehør.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Årets CIO 2020

Siden 2006 har vi hvert år kåret Årets CIO - en pris der kaster lys over det fantastiske arbejde, der bliver gjort rundt omkring i de danske organisationer for at høste det store forretnings-potentiale, der kan drives ud af it og digitalisering.

01. december 2020 | Læs mere


Customer Experience 2021 - fokus på CX-strategi og teknologi til at forankre kundeoplevelsen

De gode kundeoplevelser er altafgørende for virksomheden, og netop derfor er det nødvendigt at have fokus på CX-strategi og teknologi, der kan være med til at forbedre kundeoplevelsen endnu mere. Det kræver tid og ressourcer, men det gavner hele virksomheden på lang sigt.

03. december 2020 | Læs mere


Træf det rigtige cloud-valg: Hør om mulighederne med hybrid- og multi-cloud

Vi kan ikke komme udenom, at cloud-teknologien bare vokser og vokser. Den giver adgang til store fordele for din virksomhed, men det kræver at virksomheden træffer strategiske, arkitektoniske og teknologiske vælg. Få indblik i, hvordan ud kan få sikkerhed, release cycles og andet til at gå op i en højere enhed.

09. december 2020 | Læs mere





mest debatterede artikler

Premium
Her er Microsofts planer med Windows for 2021: Pønser på fire nye versioner
Windows 10 vil udkomme i et væld af nye afskygninger i det kommende år. Få overblikket her.
Computerworld
Stein Bagger gør comeback i ny branche: "De lignede et mafiahold, førte sig frem som nyrige og plaprede løs om urealistiske drømme"
Stein Bagger har skiftet navn og fører sig nu frem i store biler i en helt ny branche, skriver en dansk avis.
CIO
Podcast: Her er seks gode råd om ledelse og digitalisering fra danske top-CIO'er
The Digital Edge: Vi har talt med 17 af Danmarks dygtigste digitale ledere - og samlet deres seks bedste råd om digitalisering og ledelse. Få alle rådene på 26 minutter i denne episode af podcasten The Digital Edge.
Job & Karriere
Se Waoos forklaring: Derfor har selskabet fyret topchef Jørgen Stensgaard med omgående virkning
Waaos bestyrelse opsiger fiberselskabets topchef, Jørgen Stensgaard, der fratræder med omgående virkning. Se hele forklaringen fra Waao her.
White paper
Kunsten at navigere i en tilpasningsøkonomi
Evnen til at tilpasse sig en verden i konstant forandring bliver afgørende for virksomhedens mulighed for at vækste i fremtiden. Ét af de finansielle håndtag du kan skrue på, er en hel eller delvis outsourcing af it-driften. I e-bogen ”Kunsten at navigere i en tilpasningsøkonomi” får du viden om, hvordan din virksomhed kan bruge tilpasningsøkonomi til at håndtere fremtidens krav til it. Vi spørger blandt andet: - Kan din virksomhed skalere og tilpasse sin digitale kapacitet og økonomi? - Har dine kunder tillid til, at du har de skarpeste it-løsninger? - Ville I kunne styrke forretningen ved at give jeres it mere fokus? - Kan I få øget funktionalitet til samme pris? Vi fokuserer på risiko, økonomi, fokus og valg af it-partner, som er fire opmærksomhedspunkter du skal have styr på for at lykkes med at tilpasse virksomheden til at modstå forandringerne i verden.