Artikel top billede

Prisportal konkurs - direktøren pist væk

Trods konkurs kører prisportal uanfægtet videre.

Selv om myndighederne har krævet selskabet bag prisportalen mobiltelefoner.dk tvangsopløst, kører portalen tilsyneladende uforstyrret videre på fjerde måned.

I begyndelsen af marts i år begærede Erhvervsstyrelsen selskabet mobiltelefoner.dk ApS tvangsopløst, fordi selskabet ikke havde afleveret sit regnskab for 2012.

Men trods adskillige henvendelser er det ikke lykkedes at få selskabets ledelse i tale, oplyser advokat Victoria Grevit Eriksen fra advokatfirmaet Plesner, som har behandlet sagen på vegne af myndighederne.

Hun har dog konstateret, at selskabets pengekasse er tom, og at selskabskapitalen på 80.000 kroner er væk. Hvad pengene er brugt til er uklart, men beskeden fra firmaet er, at pengene er brugt i den løbende drift.

"Jeg har forsøgt at få fat i direktøren mange gange, men det er ikke lykkedes. Vi har lige nu ingen oplysninger fra selskabet om eventuelle kreditorer. Der er ingen aktiver i selskabet, og derfor har vi begæret det konkurs," siger Victoria Grevit Eriksen.

Trods konkurs og tvangsopløsning kan man stadig søge efter gode tilbud på prisportalen, som er registreret på en adresse på Østerbro i København.

Computerworld har forgæves forsøgt at kontakte selskabet, men hverken telefon eller mail til selskabets direktør bliver besvaret.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Højer og Lauritzen ApS
Distributør af pc- og printertilbehør.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Datadrevet forretning 2021: Sæt automatisering og data på den strategiske dagsorden

Ved at anvende data på den korrekte måde, kan du og din virksomhed for alvor sætte skub i konkurrencen. Der ligger en værdifuld viden om kunder, kundeadfærd, konkurrenter, markeder og meget andet i den data, der svæver rundt omkring os. Med den nyeste teknologi er det endda blevet nemmere at automatisere disse processer.

16. juni 2021 | Læs mere


Cloud giver dig fleksibilitet, skalerbarhed og agilitet – men hvordan håndterer man sikkerheden?

Cloudsikkerhed handler om effektiv orkestrering og automatisering for at muliggøre hurtig detektion af og reaktion på incidents. Det handler om at eliminere kompleksitet, det handler om at fortsat sikre smidighed og fleksibilitet. På dette seminar bliver du klogere på hvordan du planlægger, designer, implementerer og kører dit cybersikkerhedsprogram effektivt.

23. juni 2021 | Læs mere


Effektiv drift og support af applikationer i Dynamics 365 FO

Med Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations (FO) er forretningssystemet flyttet i skyen. Dermed er det slut med store opgraderingsprojekter, og virksomheder og organisationer skal i stedet være klar til løbende opdateringer, som sendes ud flere gange om året. Det kræver et særligt fokus på effektiv drift af applikationerne, hvis stabiliteten i applikationerne skal opretholdes og konkurrenceevnen bevares. I dette webinar bliver du inspireret til, hvordan du får mest muligt ud af din investering i Microsoft Dynamics 365 FO med en driftsaftale, så platformen udvikler sig sammen med din forretning.

24. juni 2021 | Læs mere






Premium
Pär Fors stempler ind som ny CEO hos NNIT: Her er hans første store opgaver som topchef
Mandag rykkede Pär Fors ind på hjørnekontoret hos NNIT. Efter 14 år med Per Kogut ved roret har den 55-årige svensker nu taget over. Med en masse international erfaring i rygsækken skal han nu tage konsulenthuset til næste niveau. "Når man er ny som mig, så kan man stille dumme spørgsmål. Det er en god mulighed, der ikke bør gå til spilde," siger han til Computerworld.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Hvordan ser kundetilfredshed ud i det moderne kontaktcenter?
Det er simpelt: Dine kunder får de svar, som de har brug for, gennem deres fortrukne kanal, med forbløffende hastighed. Gå ikke glip af denne e-bog, hvor vi gennemgår alt hvad du behøver at vide omkring Cisco Webex Contact Center.