Podcast: Pandoras CIO Peter Cabello afslører sine tre vigtigste mål for digitaliseringen

Podcast, The Digital Edge: Hør Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg fortælle om, hvordan et af verdens største smykkefirmaer arbejder med innovation og digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora udnytter data til at skabe en bedre kundeoplevelse.

"Vi skal bruge teknologi og data til at skabe suverænt gode kundeoplevelser. Datadrevet vækst er et strategisk mål for Pandora. Vi vil skabe en overvisende kundeoplevelse for alle vores kunder."

Sådan forklarede CIO hos smykkefirmaet Pandora, Peter Cabello Holmberg, fremtidsplanerne til Computerworld i januar 2020 i denne artikel: Pandora opretter nyt 'digitalt powerhouse' i København: Sådan skal den danske smykkegigant ansætte 80 specialister i 2020

Siden er verden som bekendt blevet vendt på hovedet af den globale corona-pandemi, hjemsendelser og hjemmearbejdspladser.

Men ambitionerne om at nedbryde siloer i organisationen, sætte skub i digitaliseringen og skabe et spændende sted at arbejde, har Peter Cabello Holmberg stadig. Og han er samtidig vores gæst i denne episode af The Digital Edge.

Over de kommende knapt 30 minutter kan du derfor blive klogere på, hvordan Pandora arbejder med innovation, hvordan der arbejdes med digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora kan og vil udnytte data til at skabe en bedre kundeoplevelse.

Værter på episoden er Lars Jacobsen, chefredaktør på Computerworld og Jesper Schleimann, der er Chief Innovation Officer, i Nordeuropa hos SAP. Husk du kan abonnere på The Digital Edge på iTunes (link) eller RSS (link)

Husk: Vi hører meget gerne, hvad du syntes om den konkrete episode og/eller modtager forslag til spørgsmål og ideer til kommende episoder. Så tøv ikke med at sende en mail til lja@cw.dk med din feedback eller din ide.



Computerworld
Så kom der pris og dato på de nye PlayStation 5-modeller
Sony slipper de nye PlayStation 5 konsoller løs blot halvanden uge efter lanceringen af Microsofts Xbox-kollektion.
CIO
Podcast: Pandoras CIO Peter Cabello afslører sine tre vigtigste mål for digitaliseringen
Podcast, The Digital Edge: Hør Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg fortælle om, hvordan et af verdens største smykkefirmaer arbejder med innovation og digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora udnytter data til at skabe en bedre kundeoplevelse.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.