Stik høretelefonerne i Pepsi-reklamen

I Canada kan man bruge sin MP3-afspillers høretelefoner til at høre smagsprøver på reklameplakaterne i metroen.

Annoncørerne finder hele tiden på nye måder at tiltrække sig forbrugernes opmærkhed på. Pepsi i Canada er et godt eksempel.

Der har Pepsi lanceret en reklamekampagne målrettet alle, der bærer høretelefoner i undergrundsbanen.

I de to storbyer Toronto og Vancouver har læskedrikfirmaet opsat musikplakater i togene, hvori man kan indsætte sin MP3-afspillers høretelefoner og lytte til musik, der er indkapslet i plakaten.

Man får dog kun en smagsprøve på musikken i 30 sekunder. For formålet er, naturligvis, ikke at sælge musik, men derimod at man skal styrte hen og købe en flaske Pepsi, som har påtrykt en adgangskode, der giver gratis adgang til at downloade musikken, man hørte i reklamen.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Højer og Lauritzen ApS
Distributør af pc- og printertilbehør.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere