Avatar billede dorthe_lind Seniormester
16. april 2020 - 08:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk opstart af excel og word dokumenter

Hej
Jeg kunne godt tænke mig, at computeren automatisk åbnede udvalgte dokumenter. Jeg har pt. et excel dokument, som jeg SKAL huske at åbne HVER dag og det kniber åbenbart for mig.....
Jeg har for mange år siden haft en opstartsmappe, som styrede dette, men jeg kan ikke finde funktionen på min nuværende computer.
Er der nogen, der kan hjælpe?
Jeg arbejder på et hosted/fjernskrivebord

- Windows Server 2012 R2
- Excel 2013

Takker
D.
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
16. april 2020 - 08:51 #2
Tak 220661,,,,
Der var jeg også i går, men det lykkedes ikke rigtig for mig at få det til at virke....
Jeg må prøve igen :)
Avatar billede Jan K Ekspert
16. april 2020 - 09:11 #3
Hvis det kører via fjernskrivebord, skal funktionen ligge på den computer, der kører fjernskrivebordet. Jeg ved ikke hvordan, det er hos jer, men på vores fjernskrivebord nulstilles alle ændringer, jeg har lavet, hver gang jeg logger af. Så her ville det ikke være muligt.
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
16. april 2020 - 10:23 #4
Tak Jan.....
Tankevækkende og nyttig info....
Jeg tror, at jeg vil cleare det af med dem, der hjælper os med at hoste....
Tusinde tak og god dag
D.