16. april 2020 - 08:42Der er
3 kommentarer og 1 løsning
Automatisk opstart af excel og word dokumenter
Hej Jeg kunne godt tænke mig, at computeren automatisk åbnede udvalgte dokumenter. Jeg har pt. et excel dokument, som jeg SKAL huske at åbne HVER dag og det kniber åbenbart for mig..... Jeg har for mange år siden haft en opstartsmappe, som styrede dette, men jeg kan ikke finde funktionen på min nuværende computer. Er der nogen, der kan hjælpe? Jeg arbejder på et hosted/fjernskrivebord
Hvis det kører via fjernskrivebord, skal funktionen ligge på den computer, der kører fjernskrivebordet. Jeg ved ikke hvordan, det er hos jer, men på vores fjernskrivebord nulstilles alle ændringer, jeg har lavet, hver gang jeg logger af. Så her ville det ikke være muligt.
Tak Jan..... Tankevækkende og nyttig info.... Jeg tror, at jeg vil cleare det af med dem, der hjælper os med at hoste.... Tusinde tak og god dag D.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.