Annonceindlæg fra Avaya

Hvordan når du onlineshopperen, der skifter vaner og behov som vinden blæser?

Online shoppere er kræsne, omskiftelige og de husker både gode og dårlige oplevelser. Men med de rette værktøjer, er det nemt at stille dem tilfreds.

Analysehuset Gartner har betegnet den gennemsnitlige onlineshopper som ”The Everything Customer.” Det er en kundetype, der gerne vil have det hele, men ikke nødvendigvis det samme sted eller på samme måde.

For sagen er, at kunder nogle gange foretrækker at kigge sig omkring på dit site og vælge sine produkter med et minimum af kontakt og besvær. Andre gange forventer kunden at få øjeblikkelig og nem adgang til hjælp og gode råd. Tit kontakter kunder din butik via Messenger, e-mail WhatsApp eller ved at gribe telefonen og ringe - eller noget helt femte. Det er aldrig til at sige på forhånd, og det er vigtigt at være tilgængelig.

Avaya OneCloud er en platform, der gør det lettere at nå kunden, hvor kunden ønsker at blive mødt – på det rigtige tidspunkt.

Det er afgørende at gøre kunderejsen nem og bekvem

Kunder har høje og ofte skiftende forventninger. Så hvordan gør du dem så glade og tilfredse, at den indledende kontakt ender med et salg, og at kunden kommer igen? Her skal en række faktorer være på plads, og kundeoplevelsen bør være:

  • Ubesværet og gnidningsløs. Det er en så oplagt pointe, at det forekommer banalt, men ofte er virkeligheden en anden, når den opleves fra kundens perspektiv. Det er derfor afgørende at finde og fjerne alle de knaster, der forringer kundeoplevelsen.

  • Personlig, kunden skal føle sig ”set” og have oplevelsen af at der bliver stillet de muligheder og produkter til rådighed, der er relevante for netop dem – nu og her.

  • Intelligent, velinformeret og relevant i forhold til den aktuelle situation kunden møder dig.

  • Konsistent, ensartet og professionel på tværs af samtlige berøringspunkter; det skal eksempelvis være lige så let at returnere et produkt, som det var at foretage købet.

Kundeoplevelsen bør først og fremmest være positiv! Og mindeværdig for at adskille den fra alle de andre gode onlineshopping der findes derude. Tilsvarende er det afgørende at minimere og helst helt undgå situationer, hvor kunden bliver irriteret, frustreret eller endda føler sig dårligt behandlet.

Skal man indfri kundernes omskiftelige forventninger, er det nødvendigt at holde fokus på den samlede oplevelse. Du skal sikre, at både kunder og medarbejdere har alle de nødvendige ressourcer og informationer til rådighed, før de beder om det. Ja, endda før de overhovedet ved, hvad de har brug for.

Her giver Avaya OneCloud mulighed for at indfri dine kundernes forventninger samtidig med at gøre dine medarbejdere i stand til at hjælpe dem bedst muligt.

Design den gode oplevelse på tværs af alle berøringsflader

I sin grundform er Avaya OneCloud et sæt modulopbyggelige cloud-baserede apps og AI-komponenter, der tilpasser sig din virksomheds behov og som understøtter kundernes totaloplevelse. Derfor er platformen:

  • Forbundet og integreret på hele rejsen, på tværs af samtlige berøringsflader, enheder og kanaler – samt med enhver interaktion og ressource.

  • Orkestreret således at kunder og medarbejdere har alt, hvad de har brug for ved hånden – og de funktions-, ressource- og applikationssiloer, som lægger hindringer i vejen for den optimale kundeoplevelse, bliver fjernet.

  • Bygget til at sikre at medarbejderne får den rettidige og relevante information, støtte, coaching samt de nødvendige værktøjer

  • Opdateret med intelligent, rettidig og kontinuerlig indsigt, hvilket gør både kunder og medarbejdere bedre i stand til at træffe velinformerede beslutninger og tage næste skridt.

Avaya OneCloud er helt enkelt designet, så det bliver lettere at give enhver kunde følelsen af at de er i centrum, og gør det nemt for medarbejderne at optimere kunderejsen. Ligeledes binder platformen alle teams, afdelinger og IT-ressourcer sammen, så alle trækker på samme hammel og kan støtte hinandens indsats.

Du kan desuden kombinere fordelene ved Avaya OneCloud med førende cloudplatforme, hvilket gør det muligt at drage nytte af eksisterende investeringer, styrke innovation og reducere risikoen ved at skulle skifte, implementere og migrere til et nyt system.

Avaya OneCloud rummer hele spektret af muligheder, der forventes af et opdateret og moderne contact center as a service (CCaaS)- og unified communications as a service (UCaaS)-tjeneste. Platformen opdateres i snit med nye funktionaliteter hver anden uge og skalerer gnidningsløst fra fem og op til adskillige tusinde brugere. Samtidig er den ekstremt fleksibel, sikker og pålidelig med en oppetid på 99,99 pct.

Deltag  på dette webinar for at lære, hvordan Avaya One Cloud kan hjælpe din organisation med at opnå mere!