Credocom fortsætter vækst

Med et overskud på næsten tre millioner kroner før skat er forhandleren kommet godt igennem 2010. Vi er tilfredse og stolte, siger direktør Rene Bukrinsky.

Artikel top billede

For forhandleren Credocom er overskuddet på næsten tre millioner kroner før skat i det seneste regnskab ikke kun 50 procent bedre end sidste års resultat. Det er også et udtryk for, at Credocom er lykkedes med at ændre forretningsfokus.

»Vi har nået de ambitiøse vækstplaner vi lagde i 2008, da vi besluttede at gå fra at være en boxmover til en leverandør af løsninger,« siger Credocoms direktør Rene Bukrinsky og fortsætter:

»Vi går til makronerne med ydmyghed og håber på, at vi kan blive ved med at fortsætte i det samme spor. Vi har nået både vores indtjeningsmål, vores vækstmål og vores kvalitetsmål. Vi er rigtig stolte og tilfredse.«

I 2010 fik Credocom et overskud på tre millioner kroner før skat. Efter skat blev resultatet 2,2 millioner kroner. I 2009 fik Credocom et overskud før skat på to millioner kroner og et overskud efter skat på 1,6 millioner kroner. Med to solide overskud i træk har Credocom lagt underskuddet på 331.000 kroner i 2008 bag sig. Dengang tog selskabet en beslutning om, at vende forretningen, og fokusere på løsningssalg. En beslutning, som har gjort at Credocom, nu har succes.

»Vi er blevet en mere snæver forhandler: Vi fokuserer rigtig meget på infrastruktur og på at være en driftspartner for SMB-kunder. « siger René Bukrinsky.

Nu har Credocom ifølge René Bukrinsky så god vind i sejlene, at de søger nye kolleger. I forvejen er Credocom vokset fra otte ansatte i 2008 til 25 ansatte i dag.

»Vi håber der kommer nye kolleger til. Vi søger stadig fem til ti mand. Nogle af vores kolleger smider folk ud, Det kan være, vi kan samle nogle af dem op,« siger René Bukrinsky.
 

Annonceindlæg fra DE-CIX

Hæver barren for det moderne netværk, mens den digitale transformation accelererer

Uanset deres størrelse, formål eller branche udvikler virksomheder over hele verden sig mod en mere digital arbejdsform.

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. august 2025 ansat Mia Vang Petersen som Head of Marketing. Hun skal især beskæftige sig med at lede Norriqs marketingteam mod nye succeser. Hun kommer fra en stilling som Head of Marketing hos Columbus Danmark. Hun er uddannet Kandidat i Kommunikation fra Aalborg Universitet. Nyt job

Mia Vang Petersen

Norriq Danmark A/S

Sentia har pr. 1. oktober 2025 ansat Morten Jørgensen som Chief Commercial Officer. Han skal især beskæftige sig med udbygning af Sentias markedsposition og forretningsområder med det overordnede ansvar for den kommercielle organisation. Han kommer fra en stilling som Forretningsdirektør hos Emagine. Nyt job
Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Søren Vindfelt Røn som Data & AI Consultant. Han skal især beskæftige sig med at effektivisere, planlægge og implementere innovative, digitale løsninger for Norriqs kunder. Han kommer fra en stilling som Co-founder & CMO hos DrinkSaver. Han er uddannet Masters of science på Københavns IT-Universitet. Nyt job

Søren Vindfelt Røn

Norriq Danmark A/S