Lars Wørzner forlader Fujitsu

Efter syv år hos Fujitsu og Fujitsu Siemens er Lars Wørzner blevet headhuntet til jobbet som ny topchef i konsulenthuset 7N.

Blot en måned efter at have sat sig til rette i stolen som chef for Fujitsus nordiske salg, markedsføring og produktstyring skifter 47-årige Lars Wørzner til jobbet som CEO i det danske ejede konsulenthuset 7N A/S. Han kommer dermed til at stå i spidsen for 500 konsulenter, som udover den danske hjemmebane også er en spiller på markederne i Sverige, Norge, Holland, Polen, Storbritannien, Indien og Kina,

Wørzner, der også har en fortid hos HP og IBM, tiltræder sit nye job 1. oktober, hvor han afløser stifteren af 7N, Jeppe Hedaa. Hedaa overtager til gengæld posten som selskabets bestyrelsesformand fra Navision-stifteren Preben Damgaard, som dog fortsætter som menigt bestyrelsesmedlem.

»Nu skal der nye, professionelle kræfter til, som kan løfte virksomheden videre til nye højder. Og her er Lars Wørzner det helt oplagte valg med alle de kompetencer - både personligt, ledelsesmæssigt og forretningsmæssigt,« siger Jeppe Hedaa.

7N, hvis historie strækker sig 20 år tilbage i tiden, satser på at kunne rulle sit succesrige forretningskoncept ud i flere lande i de kommende år. Det er den udvikling, som Lars Wørzner skal drive.

»Virksomheden har globale ambitioner, og dem glæder jeg mig til at realisere. Og det kommer til at ske med udgangspunkt i den nuværende organisation, som omfatter nogle af den internationale it-verdens dygtigste og mest respekterede specialister – og mange nye talenter, som vi fremadrettet satser på at skulle rekruttere for at kunne indfri virksomhedens muligheder og vækstmål,« siger Lars Wørzner om sit nye job.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Edgemo A/S
Salg af hardware, software, konsulentydelser og services inden for virtualiseret infrastruktur, cloud, datacenteret og unified communication.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Digital kundeservice: Kom godt i gang med chatbots

Der er store gevinster at hente med chatbots, som kan håndtere en stor del af kommunikationen med brugere - både de eksterne som kunder og de interne som medarbejdere.Og lige rundt om hjørnet venter næste generation, nemlig de stemme-baserede chatbots, som står på skuldrene af de stemmestyrede home-devices som Amazons Alexa og Google Home.

07. december 2021 | Læs mere


Can AI bring value to your business?

You will learn how AI has been successfully used to enhance an existing business where artificial intelligence is deployed to work complementary to natural intelligence in a complex data process. And you will be presented with a business case where AI provides the possibilities of creating a completely new business platform, that would not otherwise have been possible.

08. december 2021 | Læs mere


Sådan styrker du din forsyningskæde gennem digitalisering

I dette webinar bygger CGI's eksperter bro mellem de overordnede, strategiske aspekter af den digitale værdikæde og mere konkret de nye muligheder, Intelligent Order Management til Microsoft Dynamics 365 FO byder på.

09. december 2021 | Læs mere