Første gang jeg mødte en, der fortalte mig om internettet, rettede jeg ham og sagde, at det altså hed 'ethernet'.
Men det der internet var ikke til at komme uden om, så vi købte domænet Matas.dk i 1996 - sådan lidt for sjov.
Og så satte vi en nørd til at skrive "Velkommen til Matas" på siden. Det var den første hjemmeside.
Det tog en del år, før nogen fattede, at der var mulighed for forretning på nettet.
Der var en holdning blandt nogen i virksomheden, at det der internet godt kunne forsvinde igen. Vi var jo en fysisk forretning med butikker i hele landet.
Derfor var hjemmesiden i flere år en marginal ting. Altså indtil for fem-seks år siden, hvor det blev et forretningsområde og for alvor fik direktionens opmærksomhed.
Nu indeholder vores kundeklub næsten 70 procent af alle danske kvinder mellem 18 år og 65 år - og loyalitet og e-commerce er to af vores vigtigste strategiske områder.
Thomas Grane, it-direktør i Matas.