Avatar billede aleq Juniormester
17. april 2004 - 06:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Action Half-Life WAN prob.

mig og min kammerat har installeret Half-Life (med originale cdkeys) på vores computere og vi vil gerne spille et mod (Action Half-Life) over nettet, men vi kan ikke joine hinanden over internettet - kun over LAN.

Vi kan heller ik joine hinandens alm. HL spil - jeg trykker "add server" og paster min kamerats ip og så kan den ikke joine hans spil - med All Seing Eye finder den kun 2 servere med pass på, som vi ikke kan joine fordi den beder efter en bestemt dll fil

Vi har begge 2 opgraderet HL til version 1.1.1.0 og Action Half-Life er en Beta 5.5 - kan problemet være at vi skal bruge AHL 1.0 i stedet?
Avatar billede simonvalter Praktikant
17. april 2004 - 12:55 #1
over internet skal i huske at forwarde den port som i bruger til den maskine der hoster spillet, hvis i er bag en router.
og hvis der er en firewall skal porten selvfølgelig også åbnes.

den normale port er 27015
Avatar billede aleq Juniormester
19. april 2004 - 20:20 #2
cool... jeg skriver når vi har afprøvet det - du kan bare oprette svar
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. april 2004 - 20:51 #3
ok