Avatar billede mh007 Nybegynder
24. september 2013 - 14:09 Der er 1 kommentar

Tabeller i Word 2010

Har en tabel "Bruttooversigt" med 3 kolonner, hvor der i kolonne 3 er angivet nogle kriterier "AA", "XX" og "YY". Opgaven er, at lave et udtræk af bruttolisten til specifikke lister, som er filtreret efter kriterierne. Med andre ord der skal dannes 3 nye lister, en for hvert kriterie. Bemærk der kan godt være to forskellige kriterier i samme række, hvilket så betyder, at denne række skal fremgå af den specifikke liste for hver af de 2 kriterier.

Samtidig skal der laves en makro, hvor brugeren kan angive hvilket kriterie han ønsker at oprette listen for.

Ville gerne vedhæfte eksempel, men det er desværre ikke muligt.
Avatar billede finb Ekspert
17. oktober 2013 - 13:19 #1
Brug Excel til tabeller,
aldrig word !