Avatar billede alessandro Nybegynder
03. juli 2008 - 11:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Avanceret filter m.m

Hej, jeg har siddet og "leget" lidt med funktionen avanceret filter i Excel 2007. Jeg vil nemlig gerne have Excel til at kopiere rækker som opfylder bestemte kriterier ind i et andet ark. Jeg synes dog at det er lidt "bøvet" at man skal ind og markere listeområdet i mit "oplysningsark" og filtrere det hver gang jeg tilføjer nye poster.

Kan man godt nok ikke på en eller anden måde "for-programmere" det sådan, at når man eksempelvis i en tabel hvor etiketterne hedder:

Chauffør - Antal KM - Destination


under chauffør skriver Bent, så kopieres hele denne række over i et ark som hedder Bent. Uden at man først skal til at markere området og filtrere osv.

Jeg vil sætte pris på det, hvis nogen af jer havde en løsning på mit problem.
Avatar billede excelent Ekspert
04. juli 2008 - 17:39 #1
Hvis du skriver et navn i en bestemt celle, skal dette navn findes i område ?, herefter kopieres denne række til et ark med samme navn til række ?
Avatar billede alessandro Nybegynder
18. februar 2011 - 11:47 #2
spørgsmål lukkes
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Excel-kurser for alle niveauer og behov – find det kursus, der passer til dig

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester