Avatar billede teknik Juniormester
05. august 2013 - 02:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Registreing af logo og tekst som trademark

Kudos til alle de store hjerner, som lægger en gratis indsats her på eksperten

Jeg har planer om at starte nogle(p.t. 3) .com sites med gratis informationer om forskellige emner.
Disse sites skal give spin-offs som jeg kan tjene kassen på
hvis bare jeg kan få nogle millioner brugere.
Et lidt stort hvis, men man skal jo være stærk i troen.

Et af disse spin offs er at skabe et kendt logo/trademark, som derfor skal beskyttes i hoved og røv

Jeg har to spm. desangående

1. Er der nogen her, som har hands on erfaring  med den slags?

2. Hvem er DK's bedste/dyreste udbyder af denne type service, gerne med  store danske virksomheder referencer fra.

mvh :-)

Teknik

P.S.

Er lidt ophængt med udkrystalliseringen af indhold og opbygning af site, så der går nok nogle dage inden jeg kigger forbi her.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2013 - 08:54 #1
2. de store gør det selv, fx LEGO Juris A/S netop for at have dedikerede jurister, der er specialister i dette.
Avatar billede teknik Juniormester
21. august 2013 - 20:20 #2
Hej Claes

Ikke meget liv i dette spm.
- thats life.

løgger du et svar, så lukker jeg

vh
Teknik
Avatar billede claes57 Ekspert
21. august 2013 - 20:52 #3
bare luk selv
Avatar billede claes57 Ekspert
21. august 2013 - 20:53 #4
prøv evt på http://www.amino.dk/
Avatar billede teknik Juniormester
22. august 2013 - 09:02 #5
Hej Claes

- Hvis du synes det, så OK

Men i hvert fald tak for indsatsen
Jeg er i hvert fald blevet klogere på emnet.

mvh :-)

Teknik